עלויות משלוח והחזרה

  • שליח עד הבית – חינם בקנייה מעל 259 ש”ח. אחרת – 25 ש”ח
  • משלוח לנקודת האיסוף – חינם בקנייה מעל 99 ש”ח, אחרת – 25 ש”ח
  • איסוף עצמי מהמחסן בגבעת שמואל – חינם – הפרטים בהמשך הדף
  • משלוח הפריט ממך אלינו, במקרה של החלפה או החזרה – חינם, איסוף חזרה מבית הלקוחה – 25 ש”ח

זמני אספקה

  • משלוח עם שליח עד הבית – עד 7 ימי עסקים, לרוב מגיע מהר יותר
  • משלוח לנקודת האיסוף הקרובה לביתך – עד 10 ימי עסקים, לרוב מגיע מהר יותר
  • במהלך חודש נובמבר, עקב העומס על האתר ועל חברת השליחויות יתווספו לזמני המשלוח הנ”ל 5 ימים נוספים

איסוף עצמי

  • יש לבחור בקופה אופן משלוח “איסוף עצמי”.
  • האיסוף מבוצע מנקודת האיסוף העצמי שלנו בגבעת שמואל, לאחר שההזמנה תהיה מוכנה נשלח לך מייל / ווטסאפ אם הפרטים המלאים לגבי כתובת ושעות הפתיחה.

מדיניות החלפה

אם את לא שלמה ב-100% עם המידה של הפריט שקנית, או שבגלל כל סיבה אחרת את מעוניינת להחליף אותו באחד אחר – את יכולה לעשות זאת בלי בעיה,ובחינם. כשתשלחי את הפריט חזרה אלינו, דמי המשלוח יהיו על חשבוננו – כדי שהרכישה שלך תתבצע במקסימום הנוחות והרוגע. באריזה שתקבלי עם הפריט, יהיו כל ההוראות שתצטרכי כדי להחזיר את הפריט בקלילות, לחייב את המשלוח עלינו, ולקבל במקומו אחד אחר שישמח אותך.

מדיניות החזרה

אם את לא מעוניינת בפריט שקיבלת, תוכלי להחזיר אותו אלינו ללא דמי ביטול ולקבל זיכוי באתר ללא תוקף או החזר כספי. לא נחייב אותך על המשלוח חזרה – הוא על חשבוננו. כל מה שתידרשי לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם בעת ההחזרה.

ייתכנו מקרים בהם ההזמנה המקורית הייתה זכאית להנחה או למשלוח חינם, והחזרת הפריט הפכה את ההזמנה לכזו שלא זכאית להטבה.
לדוגמה – ההזמנה כללה משלוח חינם בזכות גובה הסל, ולאחר החזרת הפריט שווי הסל אינו מאפשר משלוח חינם, דוגמה אחרת – בהזמנה הייתה הנחה בגין רכישת 2 שמלות, ופריט אחד הוחזר.
במקרים כאלו שיטת הזיכוי תהיה – שווי ההזמנה המקורית פחות שווי ההזמנה לו בוצעה מראש עם כמות הפריטים לאחר ההחזרה. שימי לב ששווי הזיכוי יהיה נמוך יותר משווי הפריט/ים שהוחזרו.

הזיכוי ניתן עבור עלות הפריטים ולא עבור עלות המשלוח – אנחנו כבר שילמנו את העלות לחברת המשלוחים…

את ההחזר הכספי תקבלי תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי או לחשבון הפייפאל שמהם בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקת שבוצעה בתשלומים תזוכה גם באופן זה, ועסקה שחויבה באמצעות תשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. בכל מקרה או שאלה שמתעוררת, אנחנו כאן לרשותך כדי לפתור *כל בעיה* – the.secret.store.cs@gmail.com.

פריט שנרכש במבצע ניתן להחזרה תוך 7 ימי עסקים בלבד וללא אפשרות להחזר כספי אלא החלפה בפריט אחר או קבלת זיכוי באתר בלבד.

הנחיות להחזרת/החלפת פריט 

אם את מעוניינת להחליף או להחזיר את הפריט שרכשת, תוכלי לשלוח אותו בחזרה אלינו ללא עלות!
ודאי שלא נעשה כל שימוש בפריט, שמחוברת אליו התווית המקורית, ושילחי אותו אלינו עד 14 יום מיום קבלתו. כל שעלייך לעשות:
1. סמני v בטבלה המצורפת תחת הפעולה שהיית מעוניינת לבצע – החלפה או החזרה של הפריט.
2. במקרה של החלפה צייני את הצבע/המידה הרצויים, וצרי קשר עם שירות הלקוחות כדי לוודא שהפריט המבוקש קיים. במקרה של החזרה, נודה אם תצייני את סיבת ההחזרה.
3. תילשי את ‘המדבקה למשלוח’ – זו המדבקה שתבטיח שהחבילה תישלח ללא עלות. שימי לב – עלייך להוריד קודם מהחבילה את המדבקה הכחולה המקורית של הדואר הרשום, או פשוט “לכסות” אותה באמצעות המדבקה המצורפת.
4. גשי לסניף הדואר ושילחי אלינו את החבילה. ההחלפה או ההחזרה של הפריט שלך יתבצעו במהירות, מבטיחים! 🙂

כאשר הפריט ששלחת יגיע אלינו, ניידע אותך במייל כי הזנו עבורך זיכוי באתר בשווי הפריט שהוחזר. את הקרדיט תוכלי לראות תחת “החשבון שלי”, ולהשתמש בו להזמנה באתר מתי שתרצי. במידה ותרצי החזר כספי, צרי עימנו קשר במייל: the.secret.store.cs@gmail.com.

אספקה ומשלוחים

הפריטים שרכשת יישלחו אלייך באמצעות חברות שליחויות או דואר רשום, במסגרת זמן ההספקה שצויין בעת הקנייה. אם ביקשת לקבל את הפריט עם שליח ישירות הביתה, יתאמו איתך מראש את זמני ההגעה שלו. אנחנו מתחייבים לארוז ולהוציא עבורך את הפריט למשלוח תוך יומיים מיום הזמנת הפריט.

משלוח עד הבית לרוב מגיע לכל חלקי הארץ בטווח של עד 7 ימי עסקים (תלוי בחברת השליחויות), וכשמדובר במשלוח בדואר רשום, זמן השילוח תלוי בדואר ישראל. במידה וחברת השליחים לא מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, נשלח אלייך את ההזמנה באמצעות דואר רשום. אנחנו לא יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות, אבל זיכרי שלכל שאלה או בעיה, אנו לרשותך במייל the.secret.store.cs@gmail.com

במידה וחברת המשלוחים או דואר ישראל לא יוכלו להעביר את המשלוח מכל סיבה שהיא, נודיע לך על כך ונפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים. 

שימי לב: המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה את יודעת שתשהי במהלך שעות אלה, למשל כתובת מקום העבודה שלך.